Novinky z akcí, vyjížděk, srazů a závodů.

Posezení U Sida 27.10.2007

Tak jako každý rok pořádáme posezení v naší hospůdce s naší partou, fanouškama a fanynkama :-) Tato hospůdka je jedna z mála kde nás strpí a hlavně už je to taková tradice, ikdyž pár připomínek hlavně k obsluze máme... Například pravidelné pauzy obsluhy, někdy hodinové, někdy i delší bez předchozího upzornění jsou na denním i nočním pořádku. Naůčtování vyšších cen než co jsou v jídelním lístku a větší počet jídel a vůbec čehokoliv...to nám neustále trénuje naše vytříbené bikerské smysly :) Ale nedáme se odradit a zatím se tam stále scházíme :) Tato akce byla zvláště povedená jelikož byl odhalen recidivista a kriminální typ Peťa Fazer " viz. foto" ! Byl tam s námi i Lesan který se velmi snažil vetřít do přízně slečny servírky, že ji odvážně nabídnul tykání a pomoc v kuchyni ale bohužel se to nějak minulo účinkem a Lesan se musel spokojit jen s Desmem.... Sešlo se nás celkem 19 kousků, což je účast průměrná. Těšíme se na další setkání snad to bude ještě letos.....

Kříšťanovice 2007

Tradiční setkání jihočeských motorkářů a jejich obdivovatelů :-) Tak to má pořadatel Siskin na samolepce co sem obdržel. Konal se již 4. ročník tohoto srazíku, jelikož jsem se zůčastnil pokaždé tak to trochu zhodnotím. Letos poprvé nebyl srazík na budějovickém náměstí jako vždy a pak vyjíždka za krásou jižních Čech ale sraz až v Kříšťanovicích, což byla škoda jelikož vyjíždka se nekonala pak najednou konala.. atd.., málo lidí vědělo co se skutečně děje a tak se to rozdělilo na několik skupin a jezdilo se odděleně. Letos sem ani nemohl hned ráno takže sem byl velmi smutný že jsem v 3°C nemohl vyjet :( ale co naplat... Takže ke mě domů dorazil z CB RoadMagor s RoadMagorovou nechali u mě CBR a dál se jelo večer autem. Slečna RoadMagorová rozmrzala celý večer :-) Ale večer se vydařil, oduševnělá debata pokračovala až do půl 2 ráno pak jsem jeli domů. A druhý den jsme vyrazili na menší projíždku do Českého Krumlova. Jen bych rád poznamenal že obsluha v Hotelu Sat***! byla velmi nepříjemná, pomalá až mrtvá :-( škoda že se ani nepřetvařovali, skoro jsme se báli i objednat. Snad se to zlepší a hlavně bude vyjíždka jako u posledních ročníků! Jinak sem rád viděl ty staré známé tváře! :-)

Akce u Peti Fazera na chalupě 11.8. 2007

Akce u Peti Fazera na chalupě je tradiční podnik naší partičky, tuším asi 3. ročník a je s pečlivostí vždy připravována a do detailů propracována což konečně vidíte i na fotkách :) Příjezd a odjezd na akci probíhal neplánovaně jelikož ze všech koutů naší krásné vlasti se sjela jen a výhradně elita a to se organizovat prostě nedá. Asi nemá cenu se více rozepisovat fotodokumentace mluví za vše a možná sem dám i video kde náš hostitel hraje " a to velmi přesvědčivě" na jeho velmi oblíbený hudební nástroj! Peťa pozval i svého zaměstnavatele aby viděl že je v kolektivu velmi slušných a zajímavých lidi, což z fotek stejně každý hned pozná. Počasí měla na starosti paní Fazerová " Andy" a to se ji trochu vymklo z ruky ale údajně to bylo schválně jelikož prý v garage " kde má pan Peťa Fazer senior i koberec" přece jen takové více motorkářské! Mám obrovskou radost že moje vegetraiánské bylinkové klobásky sklidily obrovský úspěch! Dokonce i Marrio si pochutnával na sojové dobrotě " on to teda nikdo neveděl musel sem poprvé v životě zalhat že to je jako maso" dokonce i nějakej pražskej Pepík, myslím nick Uááíí nebo tak nějak hodnotil klobásky jako kvalitní maso :-)) Takže je vidět že zdravá strava je jen neznalost, příště udělám sojový guláš jen pro Vás kamarádi!; -)Sice byli mezi námi i lidé co zdrhli domů a nechtěli spát s Peťou na posteli ale co se dá dělat, snad příště :) děkujem Peťo! ; -)

Volné jízdy Most 19.7.2007

Tak RoadMagor a já jsme vyrazili do Mostu na volný, standartní vybavení Renault Espace, 2x CBR a bylo nás plný auto, viz. foto :) Cesta byla super, venku asi jen 32°C uvnitř o něco málo míň, ale jelikož jsme pili Tian Mu Long Cchu " dračí oči " takže sjme se cítili skvěle, jelikož tento tea ochlazuje...! Kousek od nějaké vesnice kousek před Mostem " tuším Praha nebo tak nějak " jsme cítili lehký záchvění a koukáme do zrcátka Renault se zbavoval přebytečné zátěže " upadl nám vejfuck " kupodivu na jízdu to nemělo vliv :-) za 4h jsme byli na místě! Mladíci u brány nechápavě koukali když sme jim vmetli do tváře dotaz, kudy na volný jízdy...chvíli se dohadovali a pak zvedli závoru a řekli tudy asi, s RoadMagorem jsme se na sebe podívali a pokračovali jsme. Na okruhu bylo asi 15 motorek před vstupem a zrovna jezdilo pár aut v četně natůněného Tarbanta kterému všichni fandili. Po předchozím ujištění že rezevace na volné jízdy není třeba jsme vyrazili do kanceláře, postarší pán nás ujistil že jízd je dost a ať si koupíme jen jedny kdybychom to náááhodou složili peníze se nevracejí. Tak kupujem každý jeden žeton a jdem zahřívat. No poprvé v Mostě, zajímavé bylo že to jaksi nebylo moc organizované, ale nevadí přijeli jsme jezdit, no trať šíleně hrbolatá, lepená z několika kusů asfaltu třeba i na 30m 4 druhy plus rýhy 3cm, na trati nečistoty v podobě kapalin z aut, motorek a hlavně štěrk, asi se zametá jen když už nejsou vidět obrubníky :( Připadali sme si asi jako po sezoně a opravovaném úseku nějaké okrsky :( Pár kluků to hned v prvním kole složilo, nakonec další, červená vlajka po 15 minutách a vyhnali nás z trati, bez jakékoliv zvukové signalizace znovu restartovali poslednich 10 minut, bohužel bez nás jelikož sme čekali na signalizaci kterou asi neznaji v Mostě! Nevadí času dost jdem kupovat další jízdy...tentokrát vyrazil RoadMagor do kanceláře a po 5ti minutách vylezl rozčarován a říká " woe, prej vyprodáno...." takže v Mostě neplatí se ujistit po mailu ani při nákupu jízd, přístě nevěřte nikomu a kupte si hned všechny najednou! Takže Most asi dlouho ne pojedem do Brna, tam je super povrch, čistota na trati a hlavně jednání lepší :) ve videu onboard 2007 co bude koncem roku v sekci download, uvidíte kvalitu povrchu a kousek jízdy :)

Motosprint Týn nad Vltavou 2.6. 2007

Konal se jubilejní 20. ročník motosprintu a počasí si s námi zahrávalo, start rozjížděk byl stanoven na 10h, akorát usychala silnice, ale bohužel pořadatelé naprosto selhali a odkládali start a rozpravu s jezdci do nekonečna, což pár jezdců kvůli tomu u vzdalo a jeli do Vodňan kde se konal taktéž závod. :( Počasí se měnilo každých 5 minut a po 12h kdy se konečne jeli rozjížďky kategorie do 600 začalo pršet, takže diváci měli na co koukat a rozjezdy stály za to u litrů to bylo ještě horší. Nikdo nechápal proč se vše zdrželo a proč pořadatelé vše takto zdržovali nesnažili se nic urychlit naopak měli hóóódně času a nikam nechvátali... jinak závod 4 peugeotů nepochopil vůbec nikdo! Pavel Hanzlík a jeho exhibice neměla chybu, Pavel umí zaujmout předvedl pár hezkých kousků a přivedl diváky do varu. Měla být i motoburza což se taky nekonalo a jeden stánek s díly to nezachránil. Motorkáři se shodli že kdyby byl dodržen harmonogram tak by to byla výborná akce, ale takle to velmi otravné a snad to za rok bude lepší.

M& M Bike Weekend 2007

Tak se konal 3. ročník tohoto parádního srazíku, myslim, že účast teda byla menší než u předchozích ročníků, ale aspoň bylo dost místa :) Sraz byl v CB u garáže pana Roadmagora v půl 6té, Peťa " Červenej Bandit" , RoadMagor a já. Po příjezdu na pumpu volal Marrio, že si jen přišroubuje spz a hned je tam, z hned byla půlhodinka a vyrazilo se :) Jelo se kulturně přes Týn do Písku, v Hluboké Marrio za sebou táhl blinkr na drátkách,takže jsme měli servisní pětiminutovku...Moje CBR má pod sedlem dost nářadí a šroubků, takže pohoda a frčeli jsme dále směr sraz Dol u Sedlice už bez větších průtahů až do tábora. Ubytovali jsme se a už se čajovalo, popíjelo a pozorovalo dění kolem.
V sobotu jsme odmítli vyjížďku pro vysokou a nebezpečnou rychlost a jeli své trasy, já do Neplachova pro pancéřované hadice, ostatní na motokros, a sešli jsme se v Milevsku na obědě. Pak dorazil Jirka Olejnička s kamarádem. Martin H6 na litrovým Fazeru čekal v Týně a trochu sme se projeli spolu naší oblíbenou trasou směr Albrechtice, Paseky, Písek. Večer nějaké soutěže a pak opět plodná diskuse, kde každý s naprostým přesvědčením tvrdil, že nejlepší stroj je ten jeho, a odůvodňoval to ještě přesvědčivěji...
Merlin coby pořadatel to měl dobře zmáklé, až teda na DJ, ten hrál naprosto nevhodné skladby nahlas tak, že po prvním dnu každý chraptil jak se řvalo a nepomohlo ani zavření dveří na terasu, kde se rafinovaně ukryl DJ, aby ho slyšeli všichni :( Na prosbu o zeslabení nám vyhověl vždy na jednu písničku. Myslím že letos ani žádný crash, všichni ok až na srazovou únavu...

Motosprint Prachatice 28.4.2007

Já a Jirka Olejnička na CBR600f jsme vyrazili na sprint do Prachatic, akce super, organizátoři to sice trochu nezvládli jelikož měli na všechno hooodně času a pak se start odsouval, všichni se pařili v komboškách,děs a hrůza a hlavně voda v občerstvení došla již v půl 10!!! :-( Ale jinak super, bylo na co dívat, veteráni, motokára, kaskadéři namotorkách " jeden to zahodil hned v první minutě do příkopu a motorka byla nepojízdná" tak i kaskadéři v autech. Co se týká soutěže bylo 106 závodníků. Svůj start považuju za úspěch, jelikož být v polovině pole s motorkou mojeho data výroby, s novou spojkou a lankem :) to byl test výdrže Hondy. No většina tu měla krátký kvalty, velký rozety a nové poladěné motorky, je s podivem co lidi udělají kvůli 3 závodům do roka:) Já raději okruh, ale tohle byla vynikající zkušenost, už se těším do Vodňan nebo Týna " stejný termín" 2.6. na další seriál.

Testování zadní gumy Continental Road Attack duben 2007.

Bylo už trochu tepleji tak sme se vydali na projížďku, RoadMagor, Jirka Olejnička a já. Koupil sem na zadek novou gumu už na podzim ale pak jsem zazimoval a tak teď na jaře testujem jestli se na ní dá trochu jezdit i do zatáček a kupodivu, když se zahřeje tak tahle cestovně sportovní guma drží parádně! Mám radost z toho že vydrží snad víc než Pirelli Dragon Supercorsa co mám na okruh a hlavně neklouže na dešti tolik jako SC. Vyjížďku sme si užili, guma je sjetá až do krajů a drží, za ty prachy fakt super volba, doporučují " South bohemia bikers" :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(c) Dzin " tea racer" all rights reserved.
Administrace WebSnadno | Tvorba webových stránek na WebSnadno  |  Nahlásit protiprávní obsah!  |   Mapa stránek